Kaikki tuntuu vaikeelt en jaksa oikein tehä mitää enää, luulin et lääkkeet auttaa mut ei ne kyl oikein, tää ei oo fair koska mul o perhe joka välittää ja ystäviä. Tuntuu et oon taakka
must tuntuu välil samalle mut haluun et sä tiiät ettet oo taakka. sun perhe ja ystävät ei oikeesti nää sua taakkana, vaan ihan kaverina tai perheenjäsenenä, josta ne välittää. ja joo lääkkeet ei välil kyl tunnu tekevän mitään, mut tiiä vaan, et se kaikki menee ohi jonain päivänä. jaksamisia, kyl se siit!!!
Vaikka elämä tuntuis just vaikeelta ni kaikki tulee vielä menemään paremmin usko tai älä. Tsemppiä❤️