Siirry sisältöön
[nimimerkki moderoitu]

Tässä tulee lyhyt ja outo ja nolo tarina :)Mä olin eskarissa ja kun mulle tuli pissa hätä niin mä menin ihan normaalisti vessaan eskarissa niin mä,unohdin laittaa vessan lukkoon niin joku poika meidän eskarista avas sen VESSAN OVEN KUN MÄ OLIN SIELLÄ😳SE VAAN KATTO MUA SILLEE *MITÄ VITSIÄ SÄ TEET MULLA OLI KAUHEE VESSA HÄTÄ!*ja pieni asia siitä …mun kaveri ei uskaltanut laittaa lukkoon niin mun piti aina mennä sen vessan eteen ku mun kaveri pyys mua tulee siihen.Ku mun kaveri pelkäs laittaa vessan ovea lukkoon.Siinä se outo/nolo tilanne oli.😳

Utelias unikko

Joo mul on ollu sama niin et olin vaihtamassa vaatteita vessassa😂

Nuukkeli

No ite olin ainaki aikuisten suhteen erilainen. Kerran iltapäiväkerhossa näin jotain ötököitä vessassa. Avasin oven lukosta ja yks ohjaaja mies luuli, että olin jo valmis mutta oikeasti istuin vielä pöntöllä ku sanoin että tuu kattomaan niitä. Olin ykkösellä. Oon siis tyttö.

Huh?

Nuukkeli siis ötököitä koulun vessassa 🧐 okei…

Uwu

Joo mul sama, olin vessassa ja joku poika avaa oven kun en ollu muistanu lukita ovee 🤣 mut viel pahempaa, se sulki oven ja joku muu poika teki saman sen jälkeen 💀

Vastaa aiheeseen: Nolo tilanne eskari iässä

Olethan kohtelias ja kunnioitat muita keskustelijoita. Viestit tarkistetaan ennen julkaisua.


Back to top