Siirry sisältöön
Musatyttö 09

Voitaisko lisätä uusi alue, jonka aihe olis ”Keskustelua eri kielillä”? Täällä on jo ruotsinkielelle oma, mutta musta olis kiva harjotella ranskantaitoani täällä ja varmaan moni muukin haluis keskustella eri kielillä.

joku random 011

No siis joo vois olla hyvä idea, sit ois joku palsta missä sais puhua myös vähemmistökieliä ja englantia

Vastaa aiheeseen: Uusi keskustelualue

Olethan kohtelias ja kunnioitat muita keskustelijoita. Viestit tarkistetaan ennen julkaisua.


Back to top