Voitaisko lisätä uusi alue, jonka aihe olis ”Keskustelua eri kielillä”? Täällä on jo ruotsinkielelle oma, mutta musta olis kiva harjotella ranskantaitoani täällä ja varmaan moni muukin haluis keskustella eri kielillä.
No siis joo vois olla hyvä idea, sit ois joku palsta missä sais puhua myös vähemmistökieliä ja englantia