Mua pelottaa aina se että mun vanhemmat huutaa mulle, vaikka ne tekee sitä usein niin säikähdän aina yhtä paljon ja sit alan itkemään ja meillä on ihan kamalasti riitoja, ja aina jos vaikka sanon jotain ihan pientä tyyliin nenäkästä mun äitille niin mun iskä alkaa heti puolustaa sitä ja karjumaan mulle ja kuulen usein kun ne puhuu musta kahdestaan ja uskon että ne puhuu vaan siitä miten huono lapsi oon koska siltä musta tuntuu kun ne suuttuu mulle niin usein ihan kaikesta ja tuntuu etten tee yhtään mitään oikein
Hei 🫥,
Kiitos viestistäsi. Asia, josta kirjoitit, on sellainen, että haluamme tarjota sinulle aikuisen tukea. Viestisi on siirretty kokonaisuudessaan ”Päivystäjä mukana keskustelussa” -keskustelualueelle. Lasten ja nuorten puhelimen päivystäjät osallistuvat kyseisellä keskustelupalstalla keskusteluun. Kun päivystäjä vastaa viestiisi, julkaisemme myös viestisi tai osan siitä. Viestisi saatetaan julkaista ajoittain hitaammin kuin muilla keskustelualueilla.
Jos haluat, voit myös olla yhteydessä Lasten ja nuorten puhelimeen (116 111) tai chattiin https://www.nuortennetti.fi/apua-ja-tukea/lasten-ja-nuorten-puhelin/.
Lämpimin terveisin,
MLL Nuortennetin ylläpito <3