Siirry sisältöön
Norman

Oon siis miettiny et vastaanko jotenki oudolla tavalla tai väärin snäppeihin.joskus laitan saman snäpin kjin toinenki ja joskus laitan tyylii seinä tai kattokuvia jos en jaksa vastata sen ihmeellisemmin.jään joskus avatulle ja mietin voisko se olla sen snäpin takia et onks se liian yleine tai tylsä,ettei siihe jaksa vastata.haluisin siis tietää,mitä kannattaa vastata ja millasii snäppeihi ja onko väliä kuinka kauan pitää toimitetulla.

Pen

Vastaa mieluiten kasvo kuvilla tai muilla semmoisilla jossa näkyy jotenkin sinua 🤗 kannattaa myös laittaa tupla snäppejä t poika 15v

Vastaa aiheeseen: Mitä vastata poikien lähettämiin snäppeihin

Olethan kohtelias ja kunnioitat muita keskustelijoita. Viestit tarkistetaan ennen julkaisua.


Back to top