Siirry sisältöön
🏳️‍⚧️🥹ALIEN-STAY🥹🏳️‍🌈

Siis täällä voitte keskustella feminismistä, koska ois kiva kuulla teidän mielipiteitänne. :)
Oletko feministi?
Vai jopa anti-feministi?
Kertokaa mielipiteitä vapaasti!

(Jos jotakuta kiinnostaa, kyllä. Minä olen feministi ja ylpeä siitä.
Mulla on isä joka on vähän ”ahdasmielinen” ja ajattelee esim että pukeutuminen voi johtaa seksuaaliseen ahdisteluun (se on AINA ahdistelijan vika, ei pukeutumisesi!) ja että trans ihmisillä on jotai mielen terveys ongelmia💔😔 Joten itse muunsukupuolisena on todella mukava asua tässä perheessä (sarkasmia). Äitini on kyllä ihan fine kaiken kanssa ja supporttaa kaikkia❤️‍🩹)

Vastaa aiheeseen: Feminismi♀️🔥

Olethan kohtelias ja kunnioitat muita keskustelijoita. Viestit tarkistetaan ennen julkaisua.


Back to top