Heippa! Itselläni olisi aika vaikea aihe käsillä. Rakastan japanilaisia katutyylejä ( lolitaan pukeudun) mutta erilaisuus tuo myös kummastusta ja jopa inhoakin mukanaan. Pelkään, että en ikinä löydä poika ystävää tyylini vuoksi. Yritän aina olla mukava kaikille, mutta pelkään,että ihmiset kaikkoavat tyylini vuoksi. Lolita ei siis liity mitenkään mihinkään seksuaaliseen, voitte googlettaa. Olenko vain harhaluuloinen, vai onko vaatteet oikeasti se ratkaisevin juttu ihmissuhteissa?
Kiitos asiallisista vastauksista, aihe on minulle tärkeä. :3
hyvin mahollista, siis se, että pukeutumistyyli vaikuttaa. Mutta sitten kun uskaltaa tutustua paremmin, tulee varmasti muita tärkeämpiä asioita kuin pukeutumistyyli:) Ensi silmäyksellä kun katsoo, näkee vain ulkonäön. Moni poika menee massan mukana..
Netistä löytää helpoiten jonkun kivan kaverin itelleen ;3 (joka mahdollisesti myös pitää japanilaisista katutyyleistä & kulttuurista, ite suosittelen irc.fi ja sieltä ettii yhteisön josta sitten rupee hommailemaan kavereita :3 ) mut muistakaa kuitenki et jotain netissä tavattua ei kannata koskaa nähä livenä yksin et aina kannattaa olla joku kaveri mukana. :333 ~
Vaatteet ovat yleensä se ensimmäinen asia, johon huomio kiinnittyy, mutta persoona on se tärkein juttu. Eli kyllä se oikea joskus löytyy! Ne jotka ei sua hyväksy, niin ei ne oo sun arvoisia. ;)