Siis mietin tĂ€ssĂ€ vaan kun mun ei ole vielĂ€ alkanut niin haluaisin tietÀÀ ettĂ€ milloin teillĂ€ alkoi ja voitte myös kertoa noloja kokemuksia menkkojen suhteen! đđđ
11v just synttĂ€ripĂ€ivĂ€n đž
Pari kuukautta ennen kuin tÀytin 14
mulla alko ku olin 13-14. jos oot joku 14 ja sul ei oo viel alkanu, nii ÀlÀ huoli, joillaki vaan oikeesti alkaa vÀhÀn myöhemmin. jos taas oot jo 16 eikÀ sul oo alkanu nii puhu sun vanhempien kaa. moikkulis
Joo mulla Alko 11v ja sit kun huomaa vessassa et aa mul on taas menkat nii ketuttaa kyl ihan hitsisti