Siirry sisältöön
.

Mun ”kaverit” siis haukkuu mua kirahviks ja kaikkee tollasta. Ja oon tosi epävarma mun pituudesta muutenki ni se ei auta asiaa yhtään. Mut oon siis 13 v. tyttö ja oon 170 cm. Oon yrittäny uskotella ittelleni et en ees oo nii pitkä mut sit aina ku oon suht sinut pituuteni kanssa ni joku tulee ja sanoo mua kirahviks😶. Ni mietin vaa et oonko muka oikeesti niin pitkä?

010

MOIII!!!

Tntuu hassulta kirjottaa tänne ku ite oon aika lyhyt, muttaa oon siis joku 150 cm ja oon 14 kohta 15, ite katon ihan sika kaeellisena teitä pidempiä, oon porukan lyhyin ja haukutaan. Se on nii ärsyttävää ku ihmiset haukkuu joko just joksuks kirahviks tai sitte pätkäks. Että pitää kunnioittaa muiden ihmiste tunteita!!!!

Tsemppiä teille, ootte just täydellisen pitusia.
xoxo

tyttönen

Et todellakaan oo liian pitkä ne jotka sanoo sua kirahviks ne sanoo sen joko vitsillä tai sitten ne ei oikeesti oo sun kavereita. Ittekki oon 13v 173 senttiä ja ei ees tunnu kovin pitkältä :) ootko miettinyt sun ”kaverit?” saattaa olla kateellisia sulle jos ne on lyhyitäen tiiä

Demigurl

Et todellakaan oo pitkä… Mä oon vasta 11v. Ja oon yli 170cm…

Keskivertomittanen

Kuudennella luokalla muistan, että siellä oli yks tyttö, joka oli noin 175 cm pitkä. Me muut oltiin 20 cm lyhyempiä. Hän osasi onneksi kääntää pituutensa edukseen ja erottui kylläkin joukosta, mutta positiivisella tavalla, koska hänen pelkkä läsnäolo riitti herättämään kunnioitusta. Kavereistakaan hänellä ei ollut pulaa. Me muut tultiin vaan pituuskasvussa jälkijunassa eikä hän tänä päivänä ole sen kummallisempi kuin me muutkaan ja on edelleen saman pitunen. Kääntäkää siis te muutkin pituutenne eduksi ja olkaa ylpeitä siitä.

jokuuuyyyyy…………..

mä taas oon mun mielest liian lyhyt…..
ooon koht 14 ja oon n 157cm…..

Oonks liiian lyhyt

Hehe

Ootte onnekkai. Ite oon luokan lyhyin ja mulla on geenivirhe minkätakii jään max 150cm ja sääret ja kyynärvarret jää lyhyemmiksi selkään nähden. Oon aina ollu lyhin ja mun luokal (6lk) on tyttö 12v ja joku 180cm.

Vastaa aiheeseen: Oonko liian pitkä

Olethan kohtelias ja kunnioitat muita keskustelijoita. Viestit tarkistetaan ennen julkaisua.


Back to top