Moikka! Otsikko varmaan kertooki jo aiheen elikkä jotain Yle Areena sarja/leffa/dokkari suosituksia. Täs jotai mitä oon ite kattonu
•Hullu Hullumpi Yläaste
•Onks noloo
•Hallonbacken- osasto 23
•Erityiset
•Spill the tea
Eli heittäkääs suosituksii ni käyn kattoos :D
Pretty little liars ja Lauran elämää. Tosi erilaiset, mut kuitenkin mun suosikit YLE areenasta.😊
Avara luonto on paras ja Pentulivekin on aika hyvä
Hei
Täs on mitä ite oon tykänny kattoo ja kuunnella
– Strula (Sekoilua)
– Skam
– Festen (Bileet)
– Onnistujat (Perustuu Strulaan)
– Hullu hullumpi yläaste
– Lauran elämää
– Gilmore Girls (oon kattonu sen netflixist)
– Gossip Girl (katoin sen hbo maxist tosin)
-Supernormaalia
– Uusi päivä + up uus podcast
– Yhden yön juttuja podcast
-Sori Siitä
– Luuserit
Maanpuolustajat -sarja on tosi hyvä, se kertoo kolmesta suomalaisesta jotka kukin omalla tavallaan pyrkii varautumaan kriisitilanteeseen ja löytämään tietynlaista turvaa tämän nykyisen maailmanpoliittisen tilanteen aikana. Sit kans Tupa 6 on hyvä armeijatyylinen draama sarja, se kertoo varusmiestuvan alokasajasta.
Royality on tosi hyvä! Suosittelen(:
Täs on muutamii mist ite tykkäsin
Hetty Feather
Mallory Towers
Home Sweet Rome!
Ruby ja toivomuskaivo
Sori Siitä