Moikka mua kiusataan kun välutunnilla yritän olla rauhassa niin kakasi tyttöä [osa tekstistä moderoitu]
Ahdistelevat mua tulemalla todella lähelle mua ja myös haukkuu mua😭😭😭😭😭😭 vastatkaa please olen 9v ja en nestä tällästä😭😭😭😭
Kuulostaa kauhealta. Nyt on varmaan sullakin jo kesäloma, mutta jos toi jatkuu ens vuonna, ehdottomasti kerro jollekin aikuiselle, jonka tiedät luotettavaksi; opettaja, ohjaaja, isä, äiti, täti.
Toivottavasti nyt kesällä saat olla rauhassa tollaselta❤️
niin surullista. meillä ihmisillä ei loppujen lopuksi ole kauheasti velvollisuuksia, mutta niistä tärkein on kohdella muita kunnioittavasti. mitenkähän oikein saisi kaikki ymmärtämään tämän yksinkertaisen asian? noin nuoret ei ehkä kaikki voi sitä itse ymmärtää, mutta siksi heille pitäisi opettaa se ennen mitään muuta. miten hyvä paikka elää suomi olisikaan, jos olisimme vain kaikki kilttejä toisillemme? se ei ole paljon vaadittu, oikeasti.