Ylihuomenna on äitienpäivä. Tässä vinkkinä yksi tuore biisi nimeltä ”Annoit mulle elämän”, joka sopii loistavasti ajankohtaan. Soittakaa tämä ylihuomenna äidillenne jos tahdotte [osa viestistä poistettu]
Tämähän vanheni nopeasti, olis pitänyt tajuta ettei viikonloppuna tarkisteta viestejä. No mutta, kuunnelkaa silti halutessanne, on hyvä laulu. (Näköjään Youtube-linkki poistettiin avauksesta)
Ehkä joku vielä käyttää tätä viestiketjua tulevina äitienpäivinä, ken tietää.