Käytämme evästeitä parantaaksemme sivujemme käyttäjäystävällisyyttä ja toimivuutta. Jatkamalla verkkosivuilla vierailua, hyväksyt evästeiden käytön vieraillessa Mannerheimin Lastensuojeluliiton verkkosivustolla. Lisätietoja.
Ovat tarpeen sivustomme teknisen toiminnan ja käytön vuoksi. Nämä evästeet eivät kerää käyttäjästä tietoa, jota voitaisiin hyödyntää markkinoinnissa tai muistamaan käyttäjän valitsemia sivustoja.
Luovat tilastollista tietoa siitä, miten käyttäjät käyttävät verkkosivua ja tiivistävät pyyntöjen toteutuksen nopeutta.
Keräävät tietoa ja analysoivat, kuinka loppukäyttäjä käyttää verkkosivuja ja mitä mahdollista mainontaa käyttäjä on nähnyt ennen vierailuaan verkkosivuilla. Koordinoivat ja mittaavat mainoksia. Käytämme yhtä tai useampaa evästettä verkkomarkkinointiin ja kohdentamistarkoituksiin sekä kiinnostuksen kohteisiin perustuvan käyttäjäprofiilin luomiseen.
Moi🤔
Kuten varmaa moni muukin, oon halunnu olla tubettaja pienestä asti. En vaa oikeen ikinä oo keksinyt minkälaisii videoita haluisin tehä.
No pienenä ehkä pelivideot ja tälläset kiinnosti eniten mut en nyt kyl tiiä, en haluu maksaa paljoo eikä puhelimelkaa kiinnosta tehä.
Nyt mua enemmän kiinnostaa vlogit ja sellaset mut NOLOTTAA!!!!
Mul ei oo ikinä tullu vastaan esim kaupassa jotain kuka kuvaa, verrattuna vaik Amerikkaa ku tulee paljon videoita vastaa mis kaikki pölpöttelee ihan huolettomasti ja kovaäänisesti. En uskalla puhuu😭
Varsinkin ku aattelin tehä viel englanniks (ku suomitube aika kuihtunutta) nii sellasella rallienglannilla sit viel 💜💜
Oon kirjottanu tänne aikasemmin mun laiskuusongelmasta nii voisin käyttää sitä hyödyks ja vaik tehä jotain videoita mis yritän parantaa mun tavat tai jotain 🤔🤔
Kattoisko kukaan sellasia? Haluun alottaa ennen ku koulu alkaa nii sit en ehkä olis nii floppi jos/kun tutut löytää sen kanavan. Muuten youtuben lisäks tiktokkaaminen kans kiinnostaa mut sama ongelma.
Kirjottakaa jotai hyvii ideoita mist vois tehä videoita ihan kumpaa vaa🤞🤞 ja et miten vois olla vähemmän nolostunu, tai et kannattaako sitä hölpöttelyä alkaa Suomessa harrastamaa… 😅😅
Moikka!
Kiitos viestistäsi!
Hienoa, että kerroit omasta kiinnostuksestasi tubettamiseen liittyen.
Onko sulla jotain tiettyä mielenkiinnonkohdetta, jota voisit käyttää inspiraationa videoihin? Jos sinulla ei ole oikein aihetta, mistä tehdä, voit kokeilla erilaisia asioita ja puhua vaikka asioista, mitkä ovat sinulle tärkeitä <3
Nolouden tunne on inhimillinen ja hyvin ymmärrettävä. Yleensä, kun harjoittelee, nolous hälvenee. Usein myöskään muut eivät huomaa sitä, mikä sinua saattaa nolottaa. Voit kokeilla myös kuvata jotain, ilman että julkaiset heti sitä.
Suuresti tsemppiä ja kannustusta sulle!! <3
Tosi kliseinen lause mut tee niitä asioita mistä ite tykkäät äläkä välitä mitä muut miettii vaikka se tuntuu ehkä vaikealta, mieti myös että kumpi harmittaa sua enemmän, se että joku tuttu löytää sun kanavan vai että mietit joskus vanhempana ja harmittaa ettet ikinä aloittanutkaan sitä videoiden tekoa? Tsemppiä sulle kaikkeen ja hyvää kesää😊
Moikka!
Tosiaan itsekin olen juuri joku aika sitten aloittanut youtuben, ja eihän se alussa kovin helppoa ollut.
Monet ihmiset yrittivät kiusata niin netissä kuin muuallakin siitä, että teen vain videoita, siitä aiheesta mikä on minulle kivaa.
Noh, voin sanoa näin:
Nyt about 1-2kk sen jälkeen, kun aloitin tuon, niin tuo on jo melkein arti rutiinia, että teen videoita ja se on helpompaa.
Myös kaikki kiusaajat ovat lähteneet, koska huomasivat, etten ärsyynny vihakommenteista, koska se on se mitä he haluavat siitä tapahtuvan.
Ja joo, tässä vahingossa jäin selostamaan omaa elämääni, mutta siis yritin tarkoittaa, että aloita vain ihan rohkeasti ja tee mitä haluat.
Jos kiusataan, niin älä kiinnitä huomiota.
Kiusaajillakin loppuu aika nopeasti energia.
Suosittelen tosi vahvasti aloittamaan sen, koska sinne saa myös purkaa ajatuksia, jos on vaikeaa.
Btw jos joskus haluat apua jossain esim editoimisessa, kuvaamis ideoissa tai jossain, niin laita vain viestiä tänne tai voit myös laittaa youtubeen. (luultavasti mll sensuroi tämän, mutta toivotaan, että ei)
Eli siis minun youtube kanavan nimi on [Osa tekstistä poistettu – emme julkaise henkilötietoja.].
Kommentoi johonkin videoon, jos haluat apua jossain tai koita saada minuun yhteys jostain muualta. :)