Heippa. Asun täällä [Osa tekstistä poistettu – emme julkaise henkilötietoja.] . Kehittelen ideaa syksylle, jossa nuoret pääsis harrastamaan ja opettelemaan minun koirien kanssa, ja saisi esimerkiksi oman ystävä/kummi/hoitokoiran. Minulla on 1 hirvikoira ja 3 alaskanmalamuuttia. Jäljestys, näyttelyt,metsästys, toko..vetokoirille vetohommat rengas,reki yms. Itseasiassa mikä vain nuorta kiinnostaa. Koirien iät alle 1v 4v saakka. Löytyy minulta myös hamsteri. Kaikki on vasta ajatuksena alussa, ja haluan kysyä teiltä nuoret mitä te haluaisitte? Oisko tälläiselle kiinnostusta? Haluisin tarjota nuorille sopivaa palvelua mitä halutaan ja tarvitaan. Kiitos teille jos viitsitte vastata. Pojille vois löytyä paikka laitella esim. Mopoja jne.
Varmaan tätä kannattaisi mainostaa kotipaikkakunnallasi esim. sanomalehdessä, nuorisotilalla ja koulun ilmoitustaululla kuin netin keskustelupalstalla.