Siirry sisältöön
🦡

mä oon ollu monta vuotta ihan pihalla siitä mitkä mun sukupuoli-identiteetti ja seksuaalinen suuntautuminen on ja en oo varma niistä vieläkään. oon miettiny näitä asioita tosi paljon, mut en vaa ikinä oo varma mistään ja se mikä tunnen olevani vaihtelee tosi paljon. tunnen olevani melkein mitä tahansa. oon biologisesti tyttö ja tykkään joskus olla tyttö, mut toisaalta ois kiva olla poika. joskus tunnen olevani molemmat tai joku outo sekotus. en kyl ikinä oikeestaa oo kokenu olevani sukupuoleton, et aina oon jompi kumpi tai molemmat tai jonkinlainen sekotus. sit joskus ajattelen et ois kiva olla homo poika ja joskus taas lesbo tyttö. joskus ois myös kiva olla fem tyttö, joskus masc tyttö, joskus masc poika ja joskus taas fem poika. et joo, melkein mikä tahansa ois kiva olla ja joskus koen olevani. tällä hetkellä luulen ehkä olevani panseksuaali ja gendefluid tai bigender, koska tykkään ehkä kaikista sukupuolista joskus ja haluun olla ja ehkä koen olevani molempia sukupuolia ja mun kokemus vaihtelee tosiaan aika usein. en oo kyl yhtään varma ja useesti tuntuu siltä et ois kiva olla vaan joku yks tietty, et tykkäis yhestä sukupuolesta ja ois ite yhtä sukupuolta, mut en sit osaa päättää tai tiiä mikä oisin ja mistä tykkäisin. mut joo, vaikeita asioita nää kyl. mietin vaa et selviääköhän nää mulle koskaan kunnolla, et oonko koskaan varma siitä mikä oon? mut saa nähä sitte.

Vastaa aiheeseen: joku juttu (lue ja vastaa?)

Olethan kohtelias ja kunnioitat muita keskustelijoita. Viestit tarkistetaan ennen julkaisua.


Back to top