Siirry sisältöön
Koira

Moi!
Tykkäättekö koirista ja onko teillä koiria, jos on niin minkä rotuisia ja ikäisiä? Jos teillä ei ole koiria, niin haluaisitteko koiran ja minkä rotuisen haluaisitte? Olisi kiva kuulla. :) Minulla on koira joka on rodultaan Lagotto romagnolo ja se on 3v ja täyttää 4v.

luv u :3

Ei oo ollu koiraa mut mul on söpsö kissa :3

Joku hyypiö vain.

Meillä on pomeranian, uros. Nimi on Nemo ja hän on jo 9v papparainen. <3 Haluaisin uuden pomeranian naaras. Nimi Nemo tulee ”Nemoa etsimässä” elokuvasta ja haluaisin antaa meidän naaraalle, sitten nimeksi Dori, sillä on myös olemassa Doria etsimässä! Haha :) <3

laventeli

Mulla on yksi koira, 6-vuotias shetlanninlammaskoira Pulla :)
Nimi on mitä on, mutta keksin sen silloin itse kun koira tuli meille pentuna, olin silloin kymmenen vuotias. :)

gregmold

kissat on parempia

jokunen

Meillä on kaks suomenlapinkoiraa, 9v Naappu ja 13v Hetta :)
Haluaisin isona itelleni sheltin
mutta rakastan koiria rodusta riippumatta

Pöö-koira

Juu, tykkään kovastikin. Mulla itselläni on yksi, labradorinnoutaja, ja se on 5-vuotias. On kyllä kiva tulla aina koulusta kotiin, kun on iloinen hännänheiluttaja vastassa :)

Vastaa aiheeseen: Koirat

Olethan kohtelias ja kunnioitat muita keskustelijoita. Viestit tarkistetaan ennen julkaisua.


Back to top