Siirry sisältöön
_the_eyekon 🏳️‍🌈🎧🍓☘️[osa nimimerkistä poistettu]

moikka, oon nyt vitosluokalle menossa ja tarvisin apua. Mitä mä voin tehä ku musta tulee koulukummi/tukari syksyllä ekaluokkalaisille ja oon niin ujo. Mitä mä voisin sanoo eka niille randomeille joita en tunne ja miten mä voisin olla jotenki kiva niille?

Vastaa aiheeseen: koulukummit

Olethan kohtelias ja kunnioitat muita keskustelijoita. Viestit tarkistetaan ennen julkaisua.


Back to top