Mou<3
Mietin tässä, että kouluissa, ainakin meillä, jankutetaan sitä, että ”Ollaan hyviä ja kuunnellaan lapsia asioissa, koska ollaan hyviä” ja tästä kaikki on valhetta. Ärsyttää vaan. Oon oppilaskunnassa, eikä se vaikuta mihinkään.
Meen tosiaan yläasteelle enssyksynä, ja aattelin hakee Luma:an… Porukat tukee mua tässä, ja idea oli yksin mun… Sillee kaverit on suhtautunu tähän ihan kauheella tavalla. Ensiks se oli sitä, että ne kauhisteli meen eroa. (Niinku wtf mitä ihmettä, goodbye rakkaat MuruBeibs543NakkiPall0Makkarat mä häivyn, ikävä tulee!) Sitten ne alko ihmettelee ja kritisoimaan sitä, että haluun luokalle, jossa opiskellaan enemmän. Tän jälkeen tästä on tullu joku 😙💅🏻gOdDaMn🧠🎉 vakivitsi:D Sit mun kamut on läheisii mun säädön kaa ja nyt sekin heittää tätä läppää, kiiiitos rakkaat<3 (D:)
Lähinnä haluun vaan sen, että ne perusopetussuunnitteluopettajainpalaverisäätiölakiyhdistys-hommat laitetaan uusiks(Toi oli kai perusopetuslaki tai yms.) koska seiskaluokkalaiselta voi jo kysyä, että ”haluaako hän tätä”, ”sopiiko tämä”, vaikka asiat ei koskaan niin järjestäytyisikään. Luulen, että /
oppilaissa saataisiin aikaan joku motivaation isontuminen. Niinku _Ta_sais_ta_huo_noa_ja_sitten_/
Tuon tarkoitus on siis oli diagrammi mutta miten sen voi muka tehdä tietokoneella tekstikenttään?
Itsellä on tullut joku vaihe, että kiinnostaakin koulunkäynti ja hyvät arvosanat!
Teksti oli sekavaa, tässä pääkohdat:
-Koulut eivät kuuntele oppilaitaan tarpeeksi.
-koulunkäynnistä pitämisen ei pitäis olla noloa.
-Purusopetuslaki voitaisiin uudistaa, vaikka saataisiin sitten lisää tunteja koulussa.