Siirry sisältöön
BookLoverrr

Moii~~
Oisko teillä jotain hyviä kesälukemis vinkkejä? Oon 13.v tyttö, tykkään fantasia- ja nuorten draama+romantiikkakirjoista. Mun lempikirjoi/sarjoi on: skandar, soturikissat, heartstopper, uljas tasavalta, ilman rakkautta, Alea aquarius ja ehkä purppurausvan animaagit. Kaikki ideat kelpaa! Mul on tällä hetkellä 23 kirjaa luennassa/ odottamassa lukemista. Mut juu siis mistä kirjoista ite pidätte ja uskotte että mäkin voisin pitää?

Gurlll 12v

Moi!! Oisko osasto 23? Ite tykkäsin ainakin :D

Tai muita kirjoja soturi kissojen tekijältä esim. Uljasmaa tai Pandojen valtakunta

Verkkari

Moikka ”BookLoverrr” 💓

Ihana, että kerrot kiinnostuksestasi lukemiseen ja kirjoihin!
Mä itse pidän Harry Potter kirjoista ja Twilight kirjoista! Ne on klassikoita, mutta toimivat erittäin hyvin ja lukemista riittää pitkäksi aikaa.
Kivaa kesää ja hyviä lukuhetkiä just sulle!💓

🪴

Moii mäkin tykkään lukee (oon 013 tyttö)🫶🏼 Täs jotain mun mielestä hyvii kirjoja:
Annukka Salama- Sulamispiste (tää on tyyliin mun lempi kirja ikinä, suosittelen vahvasti<3)
Annukka Salama- Asioita joista en tiennyt pitäväni
Briitta Hepo-Oja- Amalia A ja kosmiset kiemurat
Erika Vik- Olivia Online
Riikka Smolander-Slotte- Armoton unelma (kans yks mun lemppareista)

Sit vielä jotain sarjoja:
Neropatin päiväkirjat
Lottie Brooksin päiväkirjat (ehkä enemmän lapsille mut tykkään, tosi hauskaa ja kevyttä luettavaa)
Nolo elämäni
Amarit

🪴

Unohdin kirjoittaa tohon äskeiseen vielä muutaman sarjan niin tässä vielä ne:
Erin Hunter- Uljasmaa
Erin Hunter- Pandojen valtakunta
Timo Parvela- Varjot

Vastaa aiheeseen: Lukuvinkkejä

Olethan kohtelias ja kunnioitat muita keskustelijoita. Viestit tarkistetaan ennen julkaisua.


Back to top