Siirry sisÀltöön
rainbow

Moikka!

Mihin biiseihin pystytte samaistuu? Kiinnostaa vaađŸ„Č
juu… Voin kertoo vaik jotai:
(esim)
Hello kitty- Jazmin Bean
Cry baby- Melanie martinez
Starboy- The weeknd
Power- billie eilish
Happier than ever- billie eilish
deja vu- olivia rodrigo (en osaa kirjottaa lmao)

Ja on mul muitaki mut noi tuli eka mielee :)
Byee<33

HaApaa_13

TĂ€s mun:

Lovesick girls – BLACKPINK
The happiest girl – BLACKPINK
NEW DANCE – XG
CRAZY – LE SSERAFIM
SOLO – JENNIE
LALALAY – SUNMI
Secret Story of the Swan – IZ*ONE
ALIEN – LEE SUHYUN
You & Me (Coachella ver.) – JENNIE
What is love – TWICE

Els

TylsĂ€t ihmiset — BEHM
Locksmith — Sadie Jean
Syreenit — pehmoaino
Polvet edellĂ€ puimuriin — BEHM
Kauan — emma & matilda
Harmiton haamu — Saaga
PÀÀstĂ€ varpaisiin — BEHM
NÀÀ tuli eka mielee, Ku oon kuunnellu nÀit viimesen vuoden aikana niin paljon. On vrm viel muitaki

đŸŠâ€đŸ”„

BoyWithUke-Toxic

Billie eilish-lovely

Hopeanuolen/gingan intro

MinÀ

ItsellÀni on aika syvÀ yhteys artistin Bang Chan (skz), biiseihin kuten Connected ja Railway ja Red lights. Kaikki noi 3 on synkkiÀ, sanoisinko seksuaalisia biisejÀ.

TÀssÀ koskettaa se, ettÀ olin aiemmin todella epÀvarma omista mietteistÀni, fantasioista yms. En ole selvÀsti ainut jos joku on kirjoittanut biisejÀ niiden ajatusten pohjalta. Muutenkin sairaan hyviÀ biisejÀ.

heippaaa

yks suomalainen mulle tÀrkee / tÀrkein artisti aliisa syrjÀ. sydÀn on rikki, samaistun.

ㅋㅋㅋㅋㅋ

TÀllÀ hetkellÀ JVG:n JÀÀpÀhÀn, etenkin kertosÀe tÀlleen kouluista valmistuneena vÀlivuotelaisena:

Aika jÀÀtÀvÀn pahoi ollu vuos tai pari aina sÀÀtÀmÀs asioita / kunpa sÀÀstÀny oisin muutamat raivarit ajois vÀistÀny karikoita / Kivii kÀÀnsin, en tienny mitÀ ees kaipasin / selkÀ vÀÀrÀnÀ lapioin / ehkÀ pari join / pÀÀmÀÀrÀttÀ mÀ vielÀki patikoin / mut jÀÀpÀhÀn tarinoita

Hevoset<3

No siis nÀÀ liittyy vÀhÀn mun tunteisiin ja elÀmÀÀn
Kokomustissa-beni
Painava sydÀn-mirella
Voiko enkelitkin eksyÀ-haloo Helsinki
Tos pari

joku random

Elli- tupe

Yks tyttö vaađŸŽ±đŸŒș

TÀs nyt jotain mitÀ nopeesti tulee mieleen:

aitojulia- TOPModel ystÀvÀkirja
emma ja matilda- Sun tyttö
Ahti- Sisko ja sen veli

jalka haudassa

ööö….
Miss wanna die -JubyPhonik
Burning pile -Mother Mother
Body -Mother Mother
Are you satisfied? -Marina
Cool About it -Boygenious
Black Hole -Boygenious
Sleepwalking -Slaughter Beach Dog
Broken Crown -Mumford & Sons

💌

pehmoaino — syreenit, sekaisin, Hulda, maasta taivaaseen
Behm — tylsĂ€t ihmiset, pÀÀstĂ€ varpaisiin, polvet edellĂ€ puimuriin, kaiken arvoinen
emma & matilda — jos olisin rehellinen, toinen vuosi, aaltoihin uupunut, aikuinen
helmi marleena — kotivideoissa, juhannusvalssi, syntymĂ€merkit, hiuksilla
Asla Jo — jĂ€mĂ€t, Tuulia, viistoista, pussailen tyttöjen kaa
louna0nline — tulva, m0ti0n, anna mun hohtaa
Vesta — periodi, pelkÀÀn, fine dine
keiju — ongelmii
Ruusut — kurpitsalyhty

UwU

Klamydian rakas hullu
Klamydian pyyntö
Irwin Goodmanin lÀpi elÀmÀn ***

ㅋㅋㅋㅋㅋ

Niin ja tottakai myös Hei supermario, etenkin:

”MĂ€ en kestĂ€ sitĂ€ et mun muna on niin pieni”

🌾✹Iroha_fan001✹🌾

MÀ tykkÀÀn eniten k-popista mutta mÀ joskus kuuntelen joitain muita pop artisteja. (pink pantheress, Olivia Rodrigo, Sabrina Carpenter) Ja myös beabadoobee ja Hannah Bang

Keila

Halseyn Gasoline ja Twenty one pilotsin Car radio.

Vastaa aiheeseen: mihin lauluihin pystytte samaistuu?

Olethan kohtelias ja kunnioitat muita keskustelijoita. Viestit tarkistetaan ennen julkaisua.


Back to top