Siirry sisältöön
rainbow

Moikka!

Mihin biiseihin pystytte samaistuu? Kiinnostaa vaa🥲
juu… Voin kertoo vaik jotai:
(esim)
Hello kitty- Jazmin Bean
Cry baby- Melanie martinez
Starboy- The weeknd
Power- billie eilish
Happier than ever- billie eilish
deja vu- olivia rodrigo (en osaa kirjottaa lmao)

Ja on mul muitaki mut noi tuli eka mielee :)
Byee<33

Järjiltään

Still loving you – the skorpions

Opiskelija

Juha Tapio – Mitä silmät ei nää
Juha Tapio – Rakastettu
Exit – Kahden maan kansalainen
Anton Häkkinen – Viimeinen sotaveteraani
Soi kunniaksi Luojan (virsi 462)
Kari Tapio – Olen suomalainen

Vastaa aiheeseen: mihin lauluihin pystytte samaistuu?

Olethan kohtelias ja kunnioitat muita keskustelijoita. Viestit tarkistetaan ennen julkaisua.


Back to top