Moikka!
Mihin biiseihin pystytte samaistuu? Kiinnostaa vaa🥲
juu… Voin kertoo vaik jotai:
(esim)
Hello kitty- Jazmin Bean
Cry baby- Melanie martinez
Starboy- The weeknd
Power- billie eilish
Happier than ever- billie eilish
deja vu- olivia rodrigo (en osaa kirjottaa lmao)
Ja on mul muitaki mut noi tuli eka mielee :)
Byee<33
Still loving you – the skorpions
Juha Tapio – Mitä silmät ei nää
Juha Tapio – Rakastettu
Exit – Kahden maan kansalainen
Anton Häkkinen – Viimeinen sotaveteraani
Soi kunniaksi Luojan (virsi 462)
Kari Tapio – Olen suomalainen