Viimeisen kevätpuoliskon sisällä viisi ihmistä joiden kanssa on ollut kaveri- tai parisuhde, on sanonut minulle ettei jaksa minua enää. Olen puhunut mahdollisista syistä kuraattorin kanssa koko kevään, mutta tuntuu vain kovin toivottomalta, kun monet asiat eivät edes ole minun syytäni tai ne voisi korjata. Tuntuu tosi kovasti että minussa on selkeästi jotain vikaa. Pelkään että jos tutustun uusiin ihmisiin, niin käy taas. Siihen en enää pysty. [Osa tekstistä poistettu.] Olen valmis muuttamaan toimintatapojani ja tiedostan virheitäni, mutta en tiedä miten jaksan…
Hei Järjiltään,
Kiitos viestistäsi. Asia, josta kirjoitit, on sellainen, että haluamme tarjota sinulle vertaistuen lisäksi aikuisen tukea. Viestisi on siirretty kokonaisuudessaan myös ”Päivystäjä mukana keskustelussa” -keskustelualueelle. Lasten ja nuorten puhelimen päivystäjät osallistuvat kyseisellä keskustelupalstalla keskusteluun. Kun päivystäjä vastaa viestiisi, julkaisemme myös viestisi tai osan siitä. Tekstisi saatetaan julkaista ajoittain hitaammin kuin muilla keskustelualueilla.
Jos haluat, voit myös olla yhteydessä Lasten ja nuorten puhelimeen (116 111) tai chattiin https://www.nuortennetti.fi/apua-ja-tukea/lasten-ja-nuorten-puhelin/.
Lämpimin terveisin,
MLL Nuortennetin ylläpito