Siirry sisältöön
Yks tyttö vaan🎱🌺

Pitäiskö mun addaa mun ihastus snäpissä?🤭🫠

yks tyyppi vaan 🫪

lol äddää ihmeessä, koska loppuen lopuks sähän et menetä siinä yhtään mitään. Paras vaihtoehto on se että se äddää sut takas ja alatte tutustumaan:)) ja pahinhan, mitä voi käydä in vaan se, että se ei äddää sua takas. Ja sehän ei ole maailmanloppu! Mul on käynyt jopa kahen ihastuksen kohal niin, et kumpikaan ei oo äddänny mua takas ja en antanut sen jäädä mua vaivaamaan (paitsi ehk sen kolme päivää sen jälkeen) mut ihan tosissani anna vaan mennä. Sehän ei ole myöskään mikään rakkaudenjulistus, että äddää toisen snäpissä, joten sitä ei tarvitse stressata liikaa 🫶🫶

Vastaa aiheeseen: Mitä mieltä ootte?

Olethan kohtelias ja kunnioitat muita keskustelijoita. Viestit tarkistetaan ennen julkaisua.


Back to top