Tää on se asia mitä me tytöt nauretaan salaa. Pojat lähettää viestillä että. Alax?
Pojat ei niin sitä kysytä vaan kysykää se jollain muulla tavalla vaikka niin että oot kahden kesken tytön kanssa ja ei tekstarilla. Laittakaa kaikki asia miten te ootte tai haluaisitte asian esittää tai esitettävän sulle.
Ite hommaan numeron ja laitan alax
Oon ihastunut meijän luokkalaisten leoon . ( oon ite tyttö )Kysyin siltä MP mä nelosella. ( ollaan nyt kutosella ) se vastasi et 3 tai 4/5 . Mut se vastasi kieltävästi mun kysymykseen ku kysyin alax. Mut oon tykännyt siitä niin kauan. Mut en uskalla enää sanoo sille sitä et tykkään siitä. Se juttelee mulle ja kaikkee .meil on sanoi kiinnostuksen kohteitaki. Mut juu . Mitä pitäis tehä ?????? En ite tiiä. Kouluun on enää viis viikkoa ja me mennään eri kouluihin .
Oon tälhetkel 1v nuoremman pojan kaa. Se ainaki teki sillee et eka tuli laittaa viestii sit juteltiin pari viikkoo tosi usein. Ja yhtenä päivänä se kysy ja mä sanoin et joo mut en ollu valmis ku en ollu päässy entisestäkään yli joten erosin mut sit muutaman päivän päästä kysyin et voinko viel peruu sen nii se sano joo joten nyt ollaa yhes
Moi!
Jos joku täällä ei tiedä mitä ”Alax” tarkoittaa niin kerron sen nyt heille jotka sitä eivät vielä tiedä sekä kerron miten sain ensimmäisen poikaystäväni☺️
Jos joku kysyy sinulta ”alax?”
Se tarkoittaa sitä että kyseinen henkilö pitää sinusta ja kysymyksellä ”alax” tarkoitetaan että ”haluaisitko seurustella/ olla mun gf/bf.
Gf= Girlfried
Suomennos: Tyttöystävä
Bf= Boyfried
Suomennos: Poikaystävä
{Noniin tässä tarina siitä kuinka sain poikaystävän}
Olin ihastunut yhteen luokkalaiseeni poikaan, tiesin pitäväni hänestä oikeasti todella paljon.
Kun koulu loppui ja olin bussissa laitoin hänelle viestillä ”Alax?” Hän näki viestini ja vastasi ”Vaikka” ja siitä pari päivää myöhemmin koulussamme vietettiin ystävänpäivää ja hän oli tehnyt minulle kortin jossa luki
”Hyvää ystävänpäivää
♥︎:***** ”
Kortin keskellä oli myös sydän jossa luki minun nimeni. Hän oli ostanut minulle myös kynän jonka päässä oli sydän😍
Sillä tavalla meidän suhteemme alkoi ja olemme ollut nyt yhdessä noin 5 kuukautta mutta, välissä on tapahtunut jo 2 eroa😮💨
Mutta koska kumpikin rakasti toisiaan niin paljon että suhteemme jatkuu taas ihan hyvin❤️