Siirry sisältöön
[nimimerkki moderoitu]

Tässä tulee lyhyt ja outo ja nolo tarina :)Mä olin eskarissa ja kun mulle tuli pissa hätä niin mä menin ihan normaalisti vessaan eskarissa niin mä,unohdin laittaa vessan lukkoon niin joku poika meidän eskarista avas sen VESSAN OVEN KUN MÄ OLIN SIELLÄ😳SE VAAN KATTO MUA SILLEE *MITÄ VITSIÄ SÄ TEET MULLA OLI KAUHEE VESSA HÄTÄ!*ja pieni asia siitä …mun kaveri ei uskaltanut laittaa lukkoon niin mun piti aina mennä sen vessan eteen ku mun kaveri pyys mua tulee siihen.Ku mun kaveri pelkäs laittaa vessan ovea lukkoon.Siinä se outo/nolo tilanne oli.😳

Verkkari

Apua 😭 Toi kuulostaa varmasti silloin tosi nololta, mutta uskon että lähes kaikille on sattunut jotain vastaavaa joskus. Se poika varmaan säikähti yhtä paljon kuin sinäkin, kun ovi yhtäkkiä aukesi. 😅

Ja toi sun kaverin juttu on oikeestaan aika söpö. Olit sille vähän niin kun ”vartijana” vessan oven eessä.

Nyt jälkeenpäin toi kuulostaa enemmän hauskalta muistolta kuin nololta tapahtumalta. ❤️

Vastaa aiheeseen: Nolo tilanne eskari ikäsenä 7v

Olethan kohtelias ja kunnioitat muita keskustelijoita. Viestit tarkistetaan ennen julkaisua.


Back to top