Siirry sisältöön
yksinäinen homo

Haluaisin jutella joidenkin muiden homojen kanssa asiasta, mutta minusta tuntuu että kukaan ei kuitenkaan vastaa ja ylläpitäjä luulee että tämä olisi pila.
Kaverini sanoo että homous on synti joten en ole uskaltanut tulla kaapista ulos ennen tätä.

Trans ⚧️🏳️‍🌈🌈

Mä oon homo :)

Vastaa aiheeseen: Olen varmaan ainut homo tällä sivulla

Olethan kohtelias ja kunnioitat muita keskustelijoita. Viestit tarkistetaan ennen julkaisua.


Back to top