Siirry sisältöön

Onko normaalia että tykkään käyttää naisten alusvaatteita?

Poju 16v

Apua. Sanokaa oonko normaali? Tykkään pukeutua salaa naisten alusvaatteisiin. Masturboin ja katson samalla pornoa ja hipelöin rintsikoita ja pikkuhousuja ja sukkahousuja. Se on vissii joku fetissi. Kaupoissa ja kirppiksilläkin tykkään katella alusvaatteita, joku niissä vaa kiehtoo. Sanokaa pitäskö mun koittaa lopettaa tää harrastus vai jatkanko hyvällä omallatunnolla? Olen bi.

Poika17v

Tykkään ottaa siskoni stringejä, sukkia ja välillä rintsikota pyykikorista joka on vaatehuoneessa. Siskoni on 16 ja itse 17, [Osa tekstistä poistettu.], käyn aina yöllä hakemassa vaatteet sillä silloin yleensä siskoni ei ole hereillä, tosin joskus pieni kuumotus kun kuulen että siskoni onkin hereillä sillon koitan mennä mahdollisimman hiljaa vaatehuoneeseen ettei hän kuule minua. Yleensä  [Osa tekstistä poistettu.]. Välillä myös puen itseni siskon vaatteilla, ensin laitan stringit jalkaan sitten puen rintsikat sitten leggingsit sitten sukat ja viimeisenä Topin, sen jälkeen saatan käydä keittiössä joka on toisella puolella taloa, keittiöön menosta haen jännitystä. Siskoni on erittäin kaunis ja erittäin muodokas. Esittäkää kysymyksiä jos haluatte tietää lisää.

Vastaa aiheeseen: Onko normaalia että tykkään käyttää naisten alusvaatteita?

Olethan kohtelias ja kunnioitat muita keskustelijoita. Viestit tarkistetaan ennen julkaisua.


Back to top