voinko pussata poikaa vai onko se homoa? Tekisi mieli mennä vähän pidemmälle ja fantasioin muista pojista (oon ite 13v poju) Haluisin silleen mun serkkua mut onkse jo sairasta? Mua ei kiihota tytöt yhtään mut en haluu kyl homokaa olla mut silleen miehetki maistuis. Onks tää normaalia?
Se serkku juttu on ok mutta haluumista pidemmälle ei kannata mennä. Joskus aikanaan suomessakin suurinosa ihmisistä seurusteli serkkunsa kanssa.