Moi! Oon vielä aika nuori, mutta teiltä 12-13v pojilta kysyn, kelpaisinko sulle!
-Brune
-silmien väri on joku siniharmaa/sininen ;)
-Luonne (ainakin sukulaisten ja kavereiden mielestä) on: hauska, luotettava, sosiaalinen ja ymmärtäväinen.
-tykkään vapaa-ajalla mm. Piirtää, lukea ja oikeestaan tehä kaikkee mahdollista xD
-(oikeesti no flex) TwT mutta oon aika hyvä koulussa ja saan yleensä kokeista jotain 9,5-10 ♡
Kuulostaa aika söpöltä ja mukavalta mut muista että ei oo mikään kiire! :D
Moi, oot ton perusteella tosi mukava ja oon aika samanlainen ku sä. Mulle kelpaat. Oon myös brune ja ruskeasini silmäinen. Voidaan alkaa oleen jos haluut. oon kohta 12v. Mut oon tosi lyhyt.🥲
Moi, Boi 12v!! :)
Juu, voidaan me ainaki kokeilla mut saa nähdä mitä tästä tulee 🥹😄
Minkä pituinen oot, ei siinä siis mitään väärää vaikka oisit lyhyt mut niiku, haluun vaa tietää ;)
(ei oo tietenkään pakko sanoo jos et haluu)
Moi, vastasit näköjään aika nopeesti. Mä oon 137cm. Kysyit kato mun pituutta ni tosa.😅
Okei, kyllä sä siitä vielä kasvat kunhan tulee se kasvupyrähdys ;)
Käyt mulle tosi hyvin!
Oon itsekkin hyvä koulus, ja oon rohkee sekä sosiaallinen,
Oon ite 168cm
Kyl mun mielestä sopisit hyvin🤩
Hei Gurll 12v. Pelaatko sä robloxia jos pelaat ota mut kavereihin mun käyttäjänimi on [Osa viestistä poistettu]. se nimi mikä näkyy niin on [Osa tekstistä poistettu – emme julkaise henkilötietoja.] Moikkaa
tä on vaa mun mielipide mut tälläset ”kelpaisinko sulle” vaikuttaa mun mieles nii oudolt ja turhalt vähä huomioo hakemiselt.
Se on [Osa tekstistä poistettu – emme julkaise henkilötietoja.]
Moi, Boi 12v!
En pelaa robloxia, se bugas joskus ihan sikana ja poistin sen 🫤
Muuten olisin voinu, paitsi että toi käyttäjänimi ei näy kun se poistettiin :l
Onko joku muu peli tai joku?
Hei, Gurlll 12v. Tiedätkö sä missä on [Osa tekstistä poistettu.] ? Mä tiedän ja käyn siellä aika usein