Siirry sisältöön
🏳️‍🌈

Oon ollu nyt pari vuotta kaapista ulos, mut en oo viel päässy mihinkää pride tapahtumiin. Musta ois tosi kiva mennä oman kaupunkini pridekulkueeseen, mut en tiiä kenen kaa menisin, ku ei oo hirveesti sateenkaarevia kavereita. Kenen kanssa te yleensä meette tai meettekö ikinä yksin?

JustAGirl

Joo siis itekki olis tosi kiva mennä mut en kyl itekkää tiiä et kenenkaa menisin.

verkkari

Moi, ihana kuulla sun innosta lähtee pride-kulkueeseen!

Sinne voi mennä joko yksin tai kavereiden kans, koska jokanen on siellä just ittensä ilmaisemisen takia. Siel pääsee tosi matalalla kynnyksellä juttelemaan kaikille ja itse pride-ihmisenä kulkueessa ollessani oon huomannut et siel on ihana yhteishenki! Ei tarvii pelätä mennä yksin, mutta jos sun kaverit innostuisikin ideasta tulla mukaan, voitte hyvin mennä isommallakin porukalla!

Hyvää kesää<3
T. Verkkari

Tyyppi

Omggg! Mä oikeesti löysin lgbtqia+ kavereita! Siis mä tulin tänä keväänä mun vanhemmille kaapista, mut en oo viel ehtiny ees mainita et ois kiva mennä johonki kulkueeseen. Mä aattelin kyl mennä helsinki prideen( se on mun lähin). En siis oo menny mihinkään tapahtumiin viel. Meen kyl varmaa yksin, ku mäkään en tunne oikeen ketään. Mä kyl tunnen yhen lgbtqia+ tyypin, mut en ees oo tullu sille kaapista.
~Byeee~

Vastaa aiheeseen: Pride 2026

Olethan kohtelias ja kunnioitat muita keskustelijoita. Viestit tarkistetaan ennen julkaisua.


Back to top