Siirry sisältöön
Tyyppi

Mikä on teidän huonoin koearvosana? Kysyn vaan mielenkiinnost
Mul oli tänään mantsankoe ja se meni surkeesti):
Aiemmin mun huonoin koearvosana oli 6,5 mut tää meni ihan p********!!!!
Mikä siis on teiän huonoin koearvosana/ koekokemus?

rump grr

vrm joku 6- joskus 3lk ympänkokeesta :3 (oon ny 7lk)

🏳️‍🌈

9- en enää muista mistä
(Oon kutosella)

joku

varmaa joku 6- tai 5

💕💕

Mun huonoin on 7 ja silloin ku kerroin vanhemmille niin ne vain ragesi onko kellekään muulle käynyt näin ja silloin se oli pelottavaa varsinkin kun itselläni on lukihäiriö vaikka ei uskoisi ja se on jäänyt traumoja että en uskalla saada alle 9 tai 8 tai muuten se tilanne käy uudestaan onko täällä ketään jolle on käynyt näin vai oonko ainoa

yläkoululaine

5½ mantsasta🫡

moi

muistaakseni 8- uskonnon kokeest vitosluokalla. tänä vuonna huonoin olisko ollu 8? ruottin sanakokeest. mut joo meen nyt syksyl kasille. 9,94 ka. (joo oli pakko mainita, mun isoin flex)

S

8,5

Pereskuta

Vedin yläkoulun viimesel matikan kokeessa 5-

Ä

4 on tullu monesti

Vastaa aiheeseen: Teiän huonoin koearvosana?

Olethan kohtelias ja kunnioitat muita keskustelijoita. Viestit tarkistetaan ennen julkaisua.


Back to top