Mikä on teidän huonoin koearvosana? Kysyn vaan mielenkiinnost
Mul oli tänään mantsankoe ja se meni surkeesti):
Aiemmin mun huonoin koearvosana oli 6,5 mut tää meni ihan p********!!!!
Mikä siis on teiän huonoin koearvosana/ koekokemus?
4-. Mut lukios mul oli yhteensä kymmenen hylättyy kurssii ja jouduin käymään mab2 kolmesti. Rimaa hipoen läpi siis.
semmonen joka on jääny pysyvästi mun arvosanaks jostai kokeesta nii kai 7+, mut yhestä kokeesta repäsin 6½ mut se oli vähä semmonen koeajo ja tein sen ennen muita ja ku vähä feilasin sen nii kaikki teki sen sit kirjan kanssa🥹🥹
8- on mun huonoin, oon 5.
6+ uskonnonkokeesta kaks kertaa.
7½, se oli koko 5. luokan vaikein matikankoe.
Muuten huonoin on 8
Ömm ömm 8puoli (vitosella) ja tän vuoden huonoin kait 9puoli
Oon 6lk
Onpas täällä [Osa tekstistä poistettu.] :D. Oma perus numero on siinä 5-6 välillä. Huonoin numeroni on tekemättä, kun kuulemma meni niin huonosti, että piti olla alempi kuin 4 :D
Ammattikorkeakoulus saanu 1.. eli huonoimman numeron…
Ja yläasteel huonoin on ollu joku 7-