Siirry sisältöön
Verkkari

Mitä kaikkea te teette nyt kesälomalla? Mikä on teille mielekästä tekemistä, mikä vie hyvin aikaa? 💓

🪴

Mulla ei oo oikein mitään reissuja tulossa kesälle nii oon varmaan suurimmikseen vaan kotona. Mut tos nyt jotain mitä aion tehä:
-olla kavereiden kaa
-virkata
-kuunnella musaa
-nukkua pitkään
-syödä jäätelöä
-lukea kirjoja
-uida

19vee

Miulla ei varsinaisesti oo kesälomaa, mutta oon ny töitä tehnyt. Vapaalla oon selaillu (liikaakin) nettiä, kuntoillu tai muuten vaan ulkoillut ja siihen se aika kuluukin. Loppukesä menee sitten intissä. Perheen kanssa olis kiva viettää aikaa enemmän nyt tässä kuussa vielä. Myös jonkun kirjan lukeminen vois olla .

🤍

Aion :
-uida
-olla kavereiden kanssa
-syödä herkkuja
-mennä mökille (kaverin)
-huvipuistoon
-vesipuistoon
-chillata
-leipoa
-lukea
-liikkua

Vastaa aiheeseen: Tekemistä kesälle!

Olethan kohtelias ja kunnioitat muita keskustelijoita. Viestit tarkistetaan ennen julkaisua.


Back to top