Siirry sisältöön
jokuvaa

Moii! Tänä vuonna en saanut kesätyöpaikkaa ( olen pian 15v ), joten onko kellään mitään tietoa/vinkkiä mistä saisi töitä [osa viestistä poistettu]? Minulle sopii suunnilleen kaikki työt, myynti, lastenvahtiminen, auttaminen arjen pienissä askareissa, koiran ulkoilutus, lemmikkien hoito ymv. Otan mielelläni vastaan kaikki ehdotukset! Kiitos:)

🫠💋

Mustikoitten kerääminen, jos siellä päin on? En tiiä missä voi myydä mut 10 litran ämpärillisestä (mustikat ”siivottu”) voi saada 50€ eikä veroja tarvi maksaa

Vastaa aiheeseen: Töitä kesäksi

Olethan kohtelias ja kunnioitat muita keskustelijoita. Viestit tarkistetaan ennen julkaisua.


Back to top