Siirry sisältöön
Enby 16

Uskotteko enkeleihin? Mua vaan kiinnostaa. Ite uskon ja se on musta tosi kaunis asia. Eilen illalla mä vaan istuin mun sängyllä ja mua vähän paleli, sit mun koko keho täyttyi lämmöstä. Se tuntui vähän halaukselta ja uskon mun suojelusenkelin olleen paikalla. Enkelit ja Jumala tuo mun elämään iloa, synkimpinäkin hetkinä. Kertokaa omista uskomuksistanne, miten ne auttaa teitä elämässä, ihan mitä vaan. Pus❤️

Rukoilija

En osaa määritellä mun uskoa hirveen hyvin, mutta mulla on joskus tapana rukoilla ”hankalina” taikka ”ikävinä” hetkinä Jumalalta helpotusta. En siis ole kristitty, vaan nuo rukoukset kohdistuvat yleisellä tasolla johonkin korkeampaan tahoon, mihin tahansa mahdolliseen sellaiseen. Esimerkkinä voin vaikka itsekseni rukoilla, että läheisilläni on kaikki hyvin, jos vaikka joku läheinen on sairaana tai muussa vaikeassa tilassa, tai jos itse olen, niin rukoilen, että selviän sairaudesta tai muusta hankalasta tilanteesta, jossa saatan olla. tämän tyyppistä. Tiedostan, että nuo rukoukset eivät luultavasti saavuta mitään korkeempaa tahoa, mutta ahdistavina hetkinä ne tuovat jonkinlaista helpotusta, ja tuo helpotus on silti konkreettinen asia/hyöty, jota nuo rukoukset mulle tuovat, joten sinänsä yksi ja sama miten asian laita sitten todellisuudessa on.

~~

Mä uskon, että oon kerran nähnyt enkelin… tai siis, mä olin paljon nuorempi, ja itkin vaan sängyllä. Mulla oli ihan kauhee olo. Taivaalla oli sellanen omituinen pilvi, joka näytti ihan kotkalta, mutta kohta sen kotkan pää hävisi ja jäi vaan valkonen, pehmeä, enkelin siipi. Ja yhtäkkiä mulla ei ollut enää yhtään paha olo. 🤍

Enby 16

Aa mua aina vähän yllättää se että myös ei uskossa olevat rukoilee! Ei todellakaan tarvitse uskoa mihinkään että voi tehdä niin :) Mä itse kuitenkin vahvasti uskon, että joku ne rukoukset kuulee…✨

Poika

Oma isäni on kuullut enkelin äänen ja isoenoni oli ollut kuoleman lähellä ja kertonut helvetistä, jonka jälkeen hän tuli uskoon. Eli kyllä, uskon.

SpageLi

en mitenkään ehkä enkeleihin usko taikka korkeempaan herraan, mutta kummituksiin ja paranormaaleihin asioihin kylläkin. mulle on sanottu että mulla on herkkyys nähdä kuolleita/kummituksia joka pitää paikkaansa, sama on myös mun mummolla ja iskällä. oon joskus nähnyt ku mun tuttu kuoli, mutta en ollut siis ikinä nähnyt sitä, niin muistan että näin sen mun takana ku olin kaupassa, sil oli tummat hiukset niinku sillä mun tutulla.
ei kuolleita kannata pelätä, harvemmin ne mitään pahaa meille haluaa :)

V [osa nimimerkistä poistettu]16v

Oon nähnyt oman suojelevan enkelin oon varma, että aina kun istun huoneessa tunnen, kuinka hän koskee mua ja oon hänen varjonsa oven edessä ja kaapin edessä oon tyytyväinen että hän on lähelläni

V [osa nimimerkistä poistettu] 16v

Oon kuullut enkelin ääntä

Feeniks

Oon uskovainen:) Eli uskon Jeesukseen ja Jumalaan ja enkeleihin.

Honeyblossom

:nä oon juonu enkelijuomaa. Se oli siis jäähilesinihilejuoma.

Stacy

Joo uskon enkeleihin.

❤🐺 Susi 🐺❤

Mukavaa kun joku laittaa tämmöisiä juttuja tänne. Mä uskon. Oon luultavasti kuullut enkelin äänen.

Kerron nyt aika hienon tositarinan, joka tapahtui ehkä pari viikkoo sitten:
Tulin koulusta kotiin. Söin ja tein läksyjä. Sit kuulin kun äiti pyys meitä sen luokseen. Isi oli lähteny lenkille. Katoin äitin näyttämän videon. Siinä näky et isi silitti peuraa. 10 mintsan päästä olin pyöräillyt peuran luokse. Isi oli sielä vielä. Mun siskotkin tuli. Menimme ihan rauhassa kohti peuraa. Se antoi meidän silittää sitä! 😁
Käytiin sitten vielä illenmalla katsoin sitä. Löydettiin se ojanpohjalta makaamassa likaisessa vedessä! Mentiin auttaan sitä ylös. Mietittiin et se voi kuolla siihen. Se näytti niin sairaalta.
Jätettiin se peura lepäämään heinien päälle ja pistettiin sen viereen porkkanoita, jos se siitä vielä jakselisi nousta.
Rukoiltiin paljon että se jaksaisinousta ja virrota.
Seuraavana päivänä löydettiin se kävelemässä metsässä. 😁
Uskotaan että rukoukset olivat auttaneet. ❤

Uskova

Uskon Jumalaan ja enkeleihin. Ne tuovat paljon turvaa vaikeina aikoina.

Kuukissa🖤

Uskon enkeleihin, mut myös demoneihin. On olemassa hyviä henkiolentoja, mut sen lisäks myös ihmisille haitallisia henkiolentoja. Mä oon ollu riivattuna 9-11 vuotiaana, eikä se ollu yhtään kivaa ja se on hyvin todellinen asia. Vieläki jotku henget saattaa välillä kiusata mua, mut sillon mä saatan kutsuu Jumalaa tai enkeleitä paikalle voittamaan ne henget. Mä oon ite tosi hengellinen ja uskon kyl näihin asioihin.

&

En usko enkeleihin enkä muuhunkaan yliluonnolliseen vaikka kirkkoon kuulunkin. Uskonnot on kuitenkin tosi mielenkiintosia ja jos uskoisin niin oisin varmaan buddhalainen tai hindu

Vastaa aiheeseen: Usko

Olethan kohtelias ja kunnioitat muita keskustelijoita. Viestit tarkistetaan ennen julkaisua.


Back to top