mitä mä teen kun mun kaverit sanoo mun vaatteita cringeiks? laitoin tnä uuden paidan jos lukee not my problem ja nyt ahistaa ku en tiiä mitä mun kaverit ajattelee musta. mitä mä teen???
Moi 14v tyttö 7lk!
Todella ikävää, että pukeutumistaan kommentoidaan negatiivisesti. Tärkeää on muistaa, että se ei ole sinun syysi, eikä sinun pukeutumisesi ole huonompaa tai mitenkään rumaa!
Tärkeintä on pukeutua juuri sillä tavalla, mikä sinusta tuntuu parhaimmalta ja mistä sinä itse pidät. Tietenkin muiden ajatukset ja mielipiteet pelottaa, mutta se ei ole sinun syysi, jos he ajattelevat tai sanovat jotain negatiivista.
Olet upea juuri noin! 💓
Verkkari
Käytä sellaisia vaatteita mitkä tuntuu susta itsestä hyvältä. Jos sun kaverit haukkuu sua, kysy niiltä vaikka miltä niistä itsestä tuntuis jos niitä haukuttais. Tai jos se jatkuu niin kerro aikuiselle.