Kokemuksia Lasten ja nuorten puhelimesta
Noudatamme Nuortennetin keskustelupalstalla turvallisemman tilan periaatteita.
| Aihe | Viimeinen viesti |
|---|---|
|
Viesti ei näy
|
12.6.2026 klo 14.43 |
|
Keskustelut
|
9.6.2026 klo 10.21 |
|
”viestisi on siirretty kokonaisuudessaan päivystäjä mukana keskustelussa”
|
3.6.2026 klo 14.22 |
|
Miks kestää??
|
29.5.2026 klo 11.07 |
|
Haku ei oikeen toimi
|
19.5.2026 klo 14.37 |
|
Sensuuri
|
16.5.2026 klo 14.38 |
|
nimimerkit
|
12.3.2026 klo 18.18 |
|
En pääse chattailee
|
12.1.2026 klo 12.44 |
|
Miks mun nimimerkille tehtiin näin?
|
7.1.2026 klo 15.47 |
|
Jonotin tunnin turhaan
|
7.1.2026 klo 15.39 |
|
Laitokseen pääsy
|
4.1.2026 klo 17.51 |
|
Miks
|
1.1.2026 klo 03.20 |
|
Voiko viestiä poistaa
|
31.12.2025 klo 13.32 |
|
Totta vai tarua………… …..
|
23.11.2025 klo 23.57 |
|
Näkyykö nettikirjepalveluun kirjautuminrn
|
30.10.2025 klo 15.42 |