Miten voit?
Millainen suhde sinulla on perheeseesi?
Mikä on mielialasi taso yleisesti?
Kenelle puhut kun sinulla on huono olla?
Miten vietät vapaa-aikasi?
-Lähihoitajaopiskelijat
Aiheeseen liittyvät
- Puhu huolista
- Tukea ammattilaiselta
- Ammattilaisten apu
- Huoli puheeksi! -lomake
- Selviytynmiskeinoja elämän kolhuihin
- Elämäniloa
Kommentit
en vaan jaksa enään koulua koska mua kiusataan
Tosi harmi että näin on. Kuules, olen enkä huono neuvomann mutta ole oma itsesi, tulevaisuudessa kadut jos et elä täysiä ja pidä itseäsi turvassa. En sano että olisi helppoa tai sinun tulisi unohtaa kiusaaminen, mutta kaikki tulee menemään vielä hyvin :)
On
joku muu on poikaystävä