Ihmissuhteet
Tällä palstalla voit keskustella ihmissuhteisiin liittyvistä asioista muiden nuorten kanssa. Lisätietoa ihmissuhteisiin liittyen löydät Nuortennetin sivuilta:
Noudatamme Nuortennetin keskustelupalstalla turvallisemman tilan periaatteita.
| Aihe | Viimeinen viesti |
|---|---|
|
Miks mä
|
9.5.2016 klo 07.44 |
|
Viehättävä?
|
8.5.2016 klo 17.38 |
|
onko ok?
|
6.5.2016 klo 00.03 |
|
poikaystävä
|
20.4.2016 klo 20.33 |
|
ylihuolehtivaisuus
|
20.4.2016 klo 20.22 |
|
mä en vaan tajua
|
20.4.2016 klo 18.50 |
|
uskonnosta eroaminen
|
19.4.2016 klo 22.07 |
|
Isän kuolema
|
14.4.2016 klo 09.37 |
|
Mikä mättää?
|
12.4.2016 klo 18.01 |
|
Äitini käytös minua kohtaan
|
5.4.2016 klo 21.40 |
|
ystävyys ongelma
|
30.3.2016 klo 20.24 |
|
kavereiden puute
|
27.3.2016 klo 04.00 |
|
Ihastuminen
|
21.3.2016 klo 22.29 |
|
mitä teen tän ihmisen kaa?
|
21.3.2016 klo 19.07 |
|
Masennustako?
|
21.3.2016 klo 07.37 |