Ihmissuhteet
Tällä palstalla voit keskustella ihmissuhteisiin liittyvistä asioista muiden nuorten kanssa. Lisätietoa ihmissuhteisiin liittyen löydät Nuortennetin sivuilta:
Noudatamme Nuortennetin keskustelupalstalla turvallisemman tilan periaatteita.
| Aihe | Viimeinen viesti |
|---|---|
|
”en voi olla” liian vaikeata sanoa
|
16.7.2014 klo 23.35 |
|
Näin nykyään…
|
11.7.2014 klo 21.55 |
|
Paino ja masennus
|
11.7.2014 klo 19.29 |
|
Rakkauden ja vanhempieni välissä
|
9.7.2014 klo 22.25 |
|
en haluaisi myöntää sitä
|
9.7.2014 klo 15.29 |
|
Gallup!
|
8.7.2014 klo 19.14 |
|
Parhaan ystävän muut ystävät
|
8.7.2014 klo 18.03 |
|
Miksi ne joista välitän eniten satuttavat minua kaikista pahiten?
|
1.7.2014 klo 18.36 |
|
apua!?
|
28.6.2014 klo 00.37 |
|
aihekkin puuttuu
|
23.6.2014 klo 21.50 |
|
muiden jutut ja kiinnostuminen niistä??
|
18.6.2014 klo 23.45 |
|
Paha mieli
|
16.6.2014 klo 17.30 |
|
Kaverista huolissaan…
|
12.6.2014 klo 15.35 |
|
Yksinäisyys
|
9.6.2014 klo 10.59 |
|
Yksinäisyys kesällä varsinkin + poika asiaa :3
|
9.6.2014 klo 09.51 |