Ihmissuhteet
Tällä palstalla voit keskustella ihmissuhteisiin liittyvistä asioista muiden nuorten kanssa. Lisätietoa ihmissuhteisiin liittyen löydät Nuortennetin sivuilta:
Noudatamme Nuortennetin keskustelupalstalla turvallisemman tilan periaatteita.
| Aihe | Viimeinen viesti |
|---|---|
|
Kaverin ihastus
|
8.7.2012 klo 23.44 |
|
minä,tyttöystäväni ja ”siskoni”
|
26.6.2012 klo 02.33 |
|
Mikä mua vaivaa? .__.
|
19.6.2012 klo 12.31 |
|
Parhaskaveri systeemi :–D
|
17.6.2012 klo 16.37 |
|
Läppä
|
8.6.2012 klo 19.12 |
|
Ystäviä vai ei?
|
28.5.2012 klo 15.15 |
|
Auttakaa!!
|
28.5.2012 klo 15.09 |
|
Auttakaa!!
|
28.5.2012 klo 15.09 |
|
Mä vein sen bestiksen…
|
25.5.2012 klo 20.25 |
|
Äitini alkoholi ongelma
|
24.5.2012 klo 15.38 |
|
Veljeni on ÄRSYTTÄVÄ!!!
|
18.5.2012 klo 21.48 |
|
Uusi ystävä(kö)
|
18.5.2012 klo 21.39 |
|
mun tarina
|
10.5.2012 klo 10.50 |
|
help me ! )8
|
7.5.2012 klo 03.20 |
|
Ei tätä oikeesti jaksa..
|
7.5.2012 klo 03.06 |