Ihmissuhteet
Tällä palstalla voit keskustella ihmissuhteisiin liittyvistä asioista muiden nuorten kanssa. Lisätietoa ihmissuhteisiin liittyen löydät Nuortennetin sivuilta:
Noudatamme Nuortennetin keskustelupalstalla turvallisemman tilan periaatteita.
| Aihe | Viimeinen viesti |
|---|---|
|
Kavereita ei ol e käynyt ikinä kylässä
|
30.8.2016 klo 21.07 |
|
Mustasukkainen kaveri?
|
11.8.2016 klo 14.26 |
|
Seurustelu/ olenko toimimassa väärin?
|
10.8.2016 klo 12.09 |
|
Ahdistaa
|
10.8.2016 klo 09.42 |
|
Tyttöystävä
|
4.8.2016 klo 00.19 |
|
Vanhemmat huutaa ja kiroilee lapsille
|
2.8.2016 klo 21.36 |
|
Äitini huumeiden käyttö
|
2.8.2016 klo 11.43 |
|
Jos kiinnostaa niin lue.
|
2.8.2016 klo 11.34 |
|
Ei kavereita?
|
1.8.2016 klo 17.50 |
|
Seksuaalisuus ja seksi
|
28.7.2016 klo 22.14 |
|
Miten puhua poikaystävälle?
|
23.7.2016 klo 17.54 |
|
Ei ketään.
|
21.7.2016 klo 15.21 |
|
Omituiset tunteet
|
21.7.2016 klo 15.14 |
|
Äiti ja toinen sisko vertaa minua muihin
|
11.7.2016 klo 20.02 |
|
TODISTUS vie HELVETTIIN
|
6.7.2016 klo 22.43 |