Ihmissuhteet
Tällä palstalla voit keskustella ihmissuhteisiin liittyvistä asioista muiden nuorten kanssa. Lisätietoa ihmissuhteisiin liittyen löydät Nuortennetin sivuilta:
Noudatamme Nuortennetin keskustelupalstalla turvallisemman tilan periaatteita.
| Aihe | Viimeinen viesti |
|---|---|
|
Ihastunut pari vuotta vanhempaan..
|
18.10.2013 klo 18.47 |
|
harrastukset
|
16.10.2013 klo 10.41 |
|
Ei kavereita
|
14.10.2013 klo 22.35 |
|
neuvoja?
|
14.10.2013 klo 11.20 |
|
Piruilu
|
13.10.2013 klo 00.08 |
|
Kaikkialla muulla mukavaa, paitsi kotona
|
6.10.2013 klo 21.28 |
|
iloinen päältä surullinen sisältä.
|
6.10.2013 klo 21.21 |
|
Ihastunut
|
29.9.2013 klo 11.53 |
|
Peliajat
|
28.9.2013 klo 00.43 |
|
Yksinäinenkö? Ja vastatkaa pliis.
|
27.9.2013 klo 19.23 |
|
Huolestuttaa
|
23.9.2013 klo 15.26 |
|
kiipeilyteline
|
22.9.2013 klo 21.26 |
|
Olenko erilainen?
|
21.9.2013 klo 00.19 |
|
Yksi ihminen petti minut, miten jatkan?
|
20.9.2013 klo 22.17 |
|
Miten vietätte aikaa seurustelukumppanin kanssa?
|
17.9.2013 klo 17.14 |